Twitter Killed The Blog Star



Ja, nu var det bra längesen det hände nåt på denna bloggen. Men mycket har hänt i handbollssverige sen dess. Jag kommer inte grotta ner mig mycket i detta men något ska ju skrivas...


IK Sävehof
fortsätter att regera i handbollssverige och det är jag glad för. Ska ett lag kunna på sikt etablera sig i Europa så ser jag gärna att Sävehof gör detta. Dom har helt enkel, tack vare sin tredje dubbel på dam- och herrsidan, varvat handbollssverige. En ny arena och bättre publiksiffror är det man måste jobba på framöver. Men på handbolsplanen är dom helt enkelt bäst.
Befann mig i Malmö Arena och stämningen där var helt underbar. Detta mycket och till stor del tack vare IFK Kristianstadssupportrarna. Trevligare och gladare supportrar var längesen man träffade.

Festen efter finalerna på Glasklart var mycket lyckad. Alla som är något var där.
Och alla hade kul!


* * * *


Vårt kära HP Warta gjorde 2011/2012 en av de starkaste säsongerna de senaste åren på handbollsplanen men en av de sämre någonsin på kontorsnivå. Detta innebär att man får ta ett par steg tillbaka och spelar därför nästa säsong i Division 2 Västra. En division som kommer blir roligare än nånsin med lag som t.ex.  Kungälvs HK, Kärra HF, IK Nord, Rosendal IK, Fjärås HK och HK Önnerediterna.

Återtåget till Allsvenskan
har redan börjat!


* * * *


Som jag skrev i början så var det väldigt längesen min bror eller jag skrev nåt i bloggen och detta är helt enkelt för att vi tycker att Twitter är så oerhört mycket roligare men framför allt så mycket snabbare och mer tillgängligt.
Vi vet inte hur vi kommer göra med bloggen till nästa säsong men troligtvis kommer det jobbas mer på Twitter. Under den gångna säsongen har vi utvecklat Twitter till det vapen det kan bli med rykten, liverapportering under matcher och snabba tankar och synpunkter om handboll i Sverige men kanske mest i Göteborgstrakten.

Så om ni vill hänga med i snacket på Twitter så följer ni oss där:

@FranSammaKant (bloggen)

@albergoMir (Alexander Berg)

@PangBrego (Christopher Berg)



Och skulle ni mot förmodan inte använda Twitter i dagsläget så är det busenkelt att registrera sig på www.twitter.com
Där finns det många härliga profiler att följa.



* * * *




Nu avrundar vi och tackar för denna säsongen och troligtvis kommer det inte komma nåt inlägg här förrän handbollen på riktigt drar igång igen efter sommaren. Twitter lever på hela tiden och så fort det händer nåt så kommer vi finnas där för att diskutera och tycka till.



Ha en trevlig sommar alla handbollsälskare!






@pangbrego





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0