Vi är Hp Warta!



Vi
kommer att erövra det som aldrig har erövrats. Att förlora finns inte i vårt medvetande. Vi kommer tro där andra före oss har tvivlat. Vi kommer alltid att sträva efter att upprätthålla prestige, ära och respekt för HP Warta. Vi har tränat hårt, och nu kommer våra kroppar att hjälpa oss mot vårt mål.


Jag
accepterar det faktum att mitt lag förväntar sig att jag vill vinna och kämpa hårdare än våra motståndare. Aldrig skall jag svika mina kamrater. Jag kommer alltid hålla mig mentalt alert, fysiskt stark och moraliskt rak och jag kommer att axla min del av uppgiften vad det än kan vara. Till hundra procent och mer.



Tappert kommer vi att visa Sverige att vi är speciellt utvalda och välutbildade handbollspelare. Våra hjärtan och våra själar är bränslet att bära våra kroppar när våra armar och ben är för trötta. Vi kommer aldrig vackla, vi kommer aldrig att tappa fokus så länge det finns hopp i våra sinnen och våra hjärtan fortfarande slår. Vi  kommer aldrig att ge efter för det onda som är svaghet, vi kommer att kämpa mot det onda till våra sista andetag.


//Gästbloggat Sportchefen 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0