Vad händer med heh.nu?


Hmm, va ska jag skriva om idag. Drog mitt gummirep lite extra långt idag på träning vilket tyvärr medförde lite försämrad teknik vilket kan jämföras med Sebs lobbteknik. Alltså, ser ganska bra ut till en början,(upphopp, bra arm) men sen går allt fel. Typ 1 meter över och 1 meter utanför, förresten största chansen för oss vänsterkanter att få ett utspel på matcherna. Keep going Sebbjo.

Hmm, idag på träningen försökte jag avråda samtliga "spelare", (speltorskar) att spela på fredagens Allsvenska västderby mellan Kroppskultur och ÖHK. Jag hade en stark feeling att Kropps skulle kamma hem dom poängen. Motiveringen skulle innebära en massa klyschor så det skiter vi i. Men Honken89 satsade antagligen storkovan till det spelvärda oddset 1,25 gånger pengarna.

En fråga, Vad händer med heh.nu? En sidan som jag besökt frekvent under flera års tid men som numera är lika intressant som en vandrande pinne. Peter Gentzel i all ära, du gjorde säkert ett jättebra jobb under handbollsvm med tanke på dom goda resultaten men för att höja handbollsintresset i Sverige och våra egna serier så är det viktigt att det finns en regelbunden uppdatering med artiklar, resultat och händelser i handbollsverige. Klockan är nu 23:22 och jag kan fortfarande inte få dom allsvenska resultaten genom hemsidan, utan får gå in på Svt text 355 och se. Ge mig domän och lösenord till sidan så kan jag gå in och uppdatera resultaten i dom 2 serierna som ni utger er för att följa.

Imorgon kl 15:00 är det match nere vid varvet på Hisingen. Skånela IF från Märsta lite ovanför Stockholm står för motståndet. Ett lag som börjat väldigt bra med 3 raka vinster och 19 plus i målskillnad. Dom började med en tight match mot Djurgården på hemmaplan där dom lyckades vända 14-19 i paus till vinst med uddamålet 30-29. Sedan ytterligare en uddamålsvinst borta mot Västerås för att sedan vinna med förkrossande 42-25 hemma mot Kroppskultur. Spelarna som ska göra det är Jimmy Karlsson, (elitseriespel med Hammarby) Jesper och Viktor Östlund och polacken Kacper Wudmuch. (bilden nedan)





HP Olle O Preben kallade idag följande spelare till match:

Ica-Kasse        (Tobias Lundin)
Hök-ögat        (Håkan Haglund)

Honken89        (Alexander Henriksson)

"Snygg - Seb"        (Sebastian Björk)
"Sonson med profilbilderna med söta barn"        (Jesper Nyden)

Nic Schröder            (Mikael Bjäring)
Carlo Santana            (Carlos Capo Milding)

O´Sullivan            (Thomas Johannesson)
Ali Hall            (Alexander Hallberg)
Oktoberfiraren        (Michael Smidje)
Målmaskinen        (Erik Nilsson)
Baby med Hjälmen    (Tommy Pettersson)
Patronbältsmannen    (Henrik Johansson)
Kräftskive-Adam    (Adam Holm)
Robbansson        (Simon Helier)



Nu är klockan alldeles för mycket och Nasse ska gå å lägga sig, sömn är viktigt för imunförsvaret. Tänkte mig en comeback på Sebs gliringar men avvaktar med den tills jag ska beskriva h6 positionen.

Sleep tight så ses vi utvilade och laddade i Estrellahallen imon!

//nr 7.

Kommentarer
Postat av: Hilde

Om Herr Henriksson vill ha ett bra speltips så är det bortavinst för Guif på måndag mot Sävehof mot oddset 2,70. Barud skadad, Nielsen avstängd, Apelgren och Robert Johansson borta. Varsågod!

2011-10-01 @ 08:11:20
Postat av: Bettare

Robin Andersson troligtvis borta i Guif...

2011-10-01 @ 08:32:51
Postat av: nr 7.

"Hilde":

Tycker personligen att det är ett mycket dåligt tips, då jag lärt mig att spela mot Sävehof är som att kasta pengarna i skön, men vem vet. Herr Henriksson kanske nappar.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0