(H)julfirande!

 

Efter att ha fått hjälmen senaste matchen har jag hållit mig någorlunda passiv på bloggen i jakten på en formulering som skall hålla som försvar/ursäkt. Det kommer fan inte.

Hjälmen delas i HPW ut efter varje match och är ett bevis på att man stått för den enskilt sämsta prestationen/beslutet under föregående match. I matchen mot Heid förtjänade man den genom att lobba över, förbi och utanför målramen på ett sätt som lämnar så oerhört mycket mer att önska.

Jag har försökt slå ifrån mig hetsen genom att belysa att jag faktiskt skjuter med vänstern, alla som har testat vet hur svårt det är att sikta med den släggan. Genomslagskraften har dock varit ytterst vek.

Nog om mig. Efter en väl genomförd match mot Heid senast och en bättre helg med diverse aktiviteter har det varit fokus försvar. Det ser bra ut. AliHall var med på dom små timglasen, välkommen! Och Henke var med och drog några underskott. Känns som de som varit på reparation sakta men säkert är på ingång.


Dagens tråkiga underhållning var att en snubbe var oerhört sugen på Nilssons framdäck på hans underbara stålhingst vilket upptäckts när han fått på sig varje tight plagg som finns i sport-affären och stegrat upp för att ”bika” hem. Så ser ni någon som cyklar på ett framdäck ute på Hisingen: Skriv till oss!




Roligt 2/

Att Gutegojs och Henriksson spelar det glödheta wordfeud mot varandra. Slutresultat? 8-7 till Henriksson. Inte i matcher alltså. Ett asplock?

K O

    S

    S

Pass.

Kom igen nu boys!

Två matcher nästa vecka: Kärra Crocodiles måndag. BenHårt Heid tisdag. Kom och kolla!

Till sist är vill jag passa på att gratulera Hisingens älskling och en av mina bättre vänner Mathias Ranegie till sitt ny-kritade kontrakt med MFF efter två månaders tjöt i media om sin önskan att vilja flytta utomlands. Asglad för din s kull! Sjukt roligt!

Mindre roligt för Mathias när han förstod att Malmö tillhör Sverige och att det inte aaalls är utomlands, samt att han inte heller får ta del av Danmarks artistskatt.  Aotch. Vi får ändå kolla på sponsringsmöjligheter till HPW.

Må väl gott folk!


PS. Grattis Beyoncé och Jay till kul-magen (He´s got 99 probs but the bitch ain´t one) Wohoho-ohohoh. DS.


/nr6 


Kommentarer
Postat av: M.R

LILLE SEB....HJÄLMEN VA FÖR DITT FANTASTISKA(ENLIGT DIG SJÄLV)UNDERARMSKOTT EFTER KOMMIT RUNT FRÅN KANTEN(FÖRRA ÅRET HÖGST 12% PÅ DOM)OCH INGET ANNAT



KOM Å SE HPW.

2011-09-01 @ 14:26:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0