En liten rundtur..




Tja tja bloggen.

Jag är sjuk och ligger och bloggar från sjuksängen. Proffsigt! Varit sjuk en vecka nu, finns roligare saker att hitta på. Va på sjukvårdsavdelningen i torsdags..och fredags.. I Torsdags kom dom fram till att det inte va halsfluss eller körtelfeber. Men va vad det då? Jag har ju vita fläckar i halsen..? När jag frågade vad det va sa sjuksköterskan "det kan vara gamla matrester" Hahaha, årets skämt!?!
Åkte till en annan avdelning på fredagen där jag fick beslutat att jag har någon bakteriesjukdom och fick med mig kåvepenin, sen dess har det gått långsamt framåt. Men sjukvården, pleeease! Hur länge hade jag suttit där med matresterna i halsen annars??

Nog om mitt värdelösa tillstånd. Över till handboll. Jag missade tyvärr att se matchen igår, förlust mot Kärra hörde jag och mycket att försöka förbättra till dagens match mot Heid. Vi mötte ju Heid för ett tag sen! Hoppas verkligen vi kan få tillbaka den glöden vi hade till den matchen. Sista matchen innan premiären, som är om en vecka borta mot Helsingborg! Då ska vi vara där!!

Har inte så mycket att skriva om då jag inte varit runt laget på länge så istället tänkte jag visa er en del av Wartas faciliteter längs "suckarnas gång".


Vårat ryssgym. Är det tom en ryss i det denna gång?? eller ungrare?



det va länge ett benfritt gym.. fram till dess att Ali kom.



Heta duster runt pingisbordet innan och efter varje träning..



Diskussion i omklädningsrummet. Ser ut att va ganska liten, Smidje. :)
värsta är att Håkan blir imponerad och sonson blir ledsen..



HPW:s Lounge


Mer av våra utrymmen får ni inte denna gång. Lämnar deluxen med jacuzzi, bastu o.s.v till någon annan gång.


Kom gärna och kolla på matchen ikväll. 18:15 mot Heid i Heid-hallen. Vi behöver ert stöd!



Vill tillsist passa på att gratta min älsklings pälsklings Christian "Chippis" Wilhelmsson för sitt nya kontrakt i Quatar. Såå glad för din skull.


//nr7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0