Vinst i Derbyt!


Jaaawohl, står det på Coach Olle Johannessons FB-status.
Preben langar upp en ny hunk bild och kommenterar "Gött med vinst-öl"
"Tomriff nr 27" skriver något klassisk O´Sullivan citat och avslutar med HPW!
Övriga spelare skriver HPW!! Alla i laget like:ar runt på varandra statusar som aldrig annars och sprider segerns sötma över Facebook. Vi är stolta! Vi vann, vi älskar att vinna!


Matchen slutade 17-22 till våran fördel. Mina naglar som inte fanns innan matchen är borta, jag måste bli frisk så jag slipper sitta på läktaren och må skit och skaka som en gammal dam med svår Parkinsons.

"Ica Kvantum" stängde lite tidigare idag. Närmare sagt 19:21 ungefär (nej, inte Kärras nytänkande matchstartsklockslag ) Jävlar va het du va! Så sköna saves!
Jag tycker det är Ali Hall som är den bidragande orsaken till dagens vinst. Han körde sina goa underjamare längst golvet som inte ens en klassisk "Tommy Salo OS 94-slide" hade ordnat!

Imorgon ska jag gå till träningen och det ska bli riktigt gött att fortsätta denna veckan. Tänk vad handboll kan påverka en.


Funderade tidigare idag och tänkte skriva ett kortare inlägg angående att det är synd om oss kanter som aldrig får några utspel. "Dom enda utspelen som jag och Sebbe får möjlighet till nuförtiden är ju här på bloggen" va en tanke som kom upp. Idag va kanterna lite delaktiga så jag avvaktar och hänger upp sågen på väggen igen. Ibland klarar man sig undan med nöd och näppe, skyttar!

17-22! Sov Gott.


//nr 7.

Kommentarer
Postat av: Brego

Gott e de!!

2011-10-10 @ 21:57:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0