Vi fick P-Pris i baren!



Helgen är över och vi tar med oss följande händelser:



Tompa och Svanen vann första omgången av dartmatchen. Oerhört sjukt att Tompa satte 3 gånger trippel 20. "Onehundredeighty, varålades i lokalen"


Henke och Olle körde en kaxig segergest efter vinst i andra matchen. Resten av matcherna vann jag och TommyP, dock utan bilder från dom segrarna.


Kvällens höjdpunkt, sekunderna innan Sebastian tappar hela diskstället. Såå kul!


Vi besökte också Sebastian på hans jobb på Bliss Resto. Han har sagt till oss i laget att han jobbar som bartenderchef, styr och ställer över alla bartenderna. "Ikväll är diskplockan sjuk så jag va tvungen att hoppa in för honom", sa han lite stressat när vi kom. Gick fram till bartendern och mumla lite "Det här är mina lagkompisar, fixar du lite goa drinkar med bra priser till dom". Vi blev lite impade och tänkte, han kanske har talat sanning och beställde in ett gäng drinkar till det otroligt låga P-priset 120 kr/drink. Tack Seb.


Nu siktar vi framåt och ser fram emot en rolig träningsvecka! Förövrigt ska jag till Sten Björnum imon och kolla upp min axel, för dom som bryr sig. Hoppas på ett bra svar!


//nr 7.





Kommentarer
Postat av: Aftonsson

Ni är ganska ojämna. Förra året jag såg er så va ni oerhört bra. För att sedan nästa match va ett helt annat lag. Bra kapacitet, hoppas ni får till det!

2011-10-17 @ 10:22:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0