Världens bästa Uppvärmningsskiva, som försvann.



För någon vecka sedan tog jag ner en ny skiva till omklädningssrummet. Jag visste vad som väntade mig. Speciellt när det är en "blandskiva". Jag har aldrig lyckats ta ner en blandad skiva med dom bästa godbitarna utan att någon (läs Tompa b.la.) ska totalsåga. Det enda som funkar är klassiska album med Queen, Creedence Revival, ja ni vet..

Såå, igår, efter en go fartfylld träning påpekade  Håk-Eye (en, och den som verkar tycka om skivan) att CD-spelaren står öppen. Går fram och blir inte speciellt förvånad då någon tagit skivan.. Går ut till våran HPWsLounge, (som jag ska ta upp i nästa inlägg)och den första jag anklagar är Tompa O'Sullivan nr 27. Han spelar antingen ett jävligt bra spel eller så är han inte alls hjärnan bakom gärningen. Jag har dock inte kollat CD-spelaren i gymmet. Tänk om någon uppskattat skivan och valt att ta ut den dit..?? Äsh, skit i det sista..Det är inte troligt i ABBA-älskade Warta. 

Men för att alla ska ha en chans att påverka skivan,(som jag antagligen får bränna ut på nytt) så tänkte jag publicera den här. Skriv om du saknar någon, jag är inte omöjlig...

- Nej, Björn Skifs - Fångad i en dröm kommer inte på tal!



Recension i måndagens GP:

"En skiva om att va ett lag, bli nr 1, hamna i ett kallt krig och framförallt en förklaring angående hur gärna man vill ha den, VICTORY alltså.."



Looptroop - Dm 87

JJ - Still

N.E.R.D. - Victory

Den Svenska Björnstammen - Dansmusik

Den Svenska Björnstammen - Vart jag mig i världens vänder

Daft Punk - One More Time

Teddybears Feat. Daddy Boastin' - Little Stereo

Whale - Four Big Speakers

Kanye West - Stronger

Janelle Monae - Cold War

Kanye West feat. Jay-Z, Rick Ross, Nicki Minaj & Bon Iver - Monster

Maskinen - Nr1.

Stakka Bo - Here We Go (12' version)

Jay-Z & Kanye West - Niggaz in Paris





Vår Coach Martin "wu TAN clan" Carlsson som jobbar stenhårt med sin BrunUtanSol nu under den mörka årstiden.



Hörs på lördag i ett kokande Lundbystrand!


//nr 7.






Kommentarer
Postat av: don omar!

Varför är inte min låt Danza Kudoro med`?

2011-10-12 @ 14:48:51
Postat av: nr 7.

Glömde av den. Ska givetvis ha den i åtanke till nästa decenniums platta

2011-10-12 @ 15:51:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0