Vaaa Faan!



Idag match mot Eslöv. Fick rapporterat på sms av Sebastian efter matchen:

- Torsk, 28-26. Tror jag.

Helt sjukt! Trodde vi skulle vinna idag. Uppfattat det genom att läst på Eslövs hemsida att det stod 15-8 efter första halvleken. 3e matchen i rad som vi typ gör 8 mål i 1a halvlek. Dessutom 2a matchen i rad som vi ligger under med typ 8 mål. Det är fan inte lätt att vinna då. Jag ska inte skriva så mycket mer.

Förövrigt sjukt bra gjort av både Rimbo och Skånela. Vad håller på och hända där?
Allsvenskan är riktigt schizofren i år. Skånela som vi borde vunnit mot vinner med 47-24 mot Hallby?

Målskyttar Eslöv - HPW:

Eslöv: Kevin Hansson 6, Henrik Hurtig 5, Victor Nihlén 4, Enes Muranovic 4 (2), Robin Carlberg 3, Robin Bergqvist 3, Adam Halvarsson Arnell 1, Maui Lolohea 1.

Warta: Alexander Hallberg 6(6), Erik Nilsson 6, Mikael Bjäring 5, Thomas Johanesson 4, Alexander Henriksson 4, Sebastian Björk 1.



Orka analysera något mer. Lovade ett inlägg efter matchen och ville hålla mitt ord.


//nr 7.

Kommentarer
Postat av: 15

Va inte Tommy med på matchen?

2011-10-23 @ 21:04:58
Postat av: Punkt

"Allsvenskan är riktigt schizofren i år."



Tror du ska undvika att använda för komplicerade ord. Schizofren betyder antagligen inte vad du tror det betyder.

2011-10-24 @ 12:37:34
Postat av: Alexander

Jag va lite upprörd över förlusten och ville bara leverera ett snabbt inlägg. Är medveten om att ordet schizofren ofta används felaktigt i vardagliga sammanhang. Menar bara att resultaten är högst oväntade och allsvenskan är oerhört svårtippad. Tror dock att många förstod vad jag menade med uttrycket.

2011-10-24 @ 14:29:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0