Ryggdunkningar och hjältesånger...



Efter en svettig första tid med introduktioner av diverse gentlemän i vår svart/vita kostym känner jag att ryggdunkningarna börjar falla på plats. Dvs på mina och AlekB:s axlar. Responsen är riktigt, riktigt rolig. Kan passa på att berätta att jag och AlekB har under ett frukostmöte kommit fram till vart vi vill med bloggen, nu när den växer ut till det imperium den var menad att bli. Den ska bli...en flaskpost. Vi kastar ut den, så får vågorna ta den. Ibland åt norr, ibland åt väst och ibland åt öst. Bildligt så innebär det att vi ibland hamnar i div. 1, ibland elitserien, ibland i mitt vardagsrum eller varför inte säg, tja, München. Detta kräver av mig att jag börjar intressera mig för mer än HPW i handbollsväg, och det kräver mer av er att säga vad ni vill ha, punkt.

Om ni undrar hur våra frukostmöten kan se ut så, kan det vara såhär
eller såhär
Beroende på vilken tid det är på säsongen, och, vem som bjuder... självfallet.

Det som hänt sedan jag senast gjorde en flaskpost är bl a att Cimon har kommit hem från en veckas sol och bad med hans pojkvän. De firade två månader och skulle fira detta med att åka bananbåt, promenera i bergen och avsluta med grekisk thai massage. Fråga mig inte vad det är, men Cimon sa att om jag visualiserade (han använde givetvis inte det ordet) mig en blandning mellan en grekisk sallad och en stark chiligryta, så skulle jag finna svaret. "Klura ut den du", säger han med ett leende och går iväg på breda och stela ben.
-Njaee, säger jag med ett vagt leende och tänker på alla de gånger man fått höra: "Du måste gå in på den sidan och kolla på den filmen, så jävla sjuk".
Gott att Cimon, min närmsta bänkkollega, är tillbaka. Du har varit saknad.

Har ni tid över kan ni ju gå in och kolla på Martin Preben Carlssons nya profilbild på face. Han har utvecklats till en mindre "hunk" under sin tid i Clúb W. Har inte 500 pers minst besökt hans sida lägger vi givetvis ut bilden på bloggen.

Som jag har fattat det så har vi även en ny hemsida på www.hpwarta.se, där hittar ni bloggen, övrig info, anekdoter av Stina osv.

Hörs imorgon, Salút.
SuperSeb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0