Balic, Ferry och Bieber och deras behov.




På Söndag styr Lasse-Gunnar från Hisinge Buss sitt fordon mot sydligare breddgrader, närmare bestämt Eslöv. Bak i bussen sitter glada göteborgare som är behov av vinst likt:

- Balic (inte kopian i Bosna Sarajevo) är i behov av sina ciggaretter.




- Björn Ferry är i behov av sina skidor.




- Justin Bieber är i behov av sin röst.





Ja, du fattar galoppen!

Jag har, min vana trogen, satt mig ner och luskat fram lite fakta för dig kring nästa anhalt. Förresten så röker ju säkert "Balic-kopian" också. Han verkade ju anammat allt!

Eslöv är en...




Oh no. Stopp ett tag, klockan är mycket och jag är svintrött så mer får ni om några timmar...


//nr 7.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0