Han "blev dampnöjd" med sin ryggtavla.



Idag är jag helt utan fantasti. Jag slänger in lite bilder från förra veckan som ni kan gotta er med istället.



Simon och Preben (som bröstar upp sig) kör i gymmet. Roligaste är att Simon kör med minst 50 kilo för lite, men det ser bra ut.



Bilden bakom varför detta inlägget blir till i princip. Jesper, min sonson, bad mig att lägga ut denna för att han "blev dampnöjd" med sin ryggtavla. Trodde bara det va 94or som använde sig av det uttrycket.


Jag ställer alltid upp Jesper, det är lugnt! Simon myser..


Viktor Harju och Jimmy "Bastuansvarig" Nyden degar och snackar gött innan träning.


Hänt mycket i Omklädningssrummet det senast. Per Sundström är väl den som ligger bakom den uppryckningen. Vem som bidrog med sitt Xbox 360 vet jag faktiskt inte. Vi har även en projektor på gång till "loungen".


Utanför1..


Utanför2..


Utanför3.


Dessutom blev jag ratad till dagens Quiz på North American. Snacka om att vara utanför.. "Inte mer än rätt om man går mitt i allt", sa Tommy Pettersson igår. Det har han väl i och för sig rätt i. Jag får samla ihop ett eget lag och komma igen. Någon som är sugen?


Ha en härlig onsdag gott folk!


//nr 7

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0