Quiz. Och team-building inför RIMBO HK.


Tänkte testa mig på ett kortare inlägg, nästan som ett/en?? tweet. Eller en post i en Activia-flaska..

Vi hade ett möte igår på North American restaurant på Viktoriagatan. Jag, Sebastian och Michael träffades 17:15 för att diskutera lite frågor. Vad, tänker jag inte berätta här. Michael Nordenstedt, som jag vill kalla för Svanen, vet inte varför, kanske har med hans utseende att göra, är en ÄLDRE MOGEN man som har sina rötter i Kärra HF. Han har nu tagit över sportchefsrollen och sköter det på ett kladerfritt sätt. Kl 19:00 var det quiz och jag hamnade mitt i det trots bristande intresse. Splittrade dom 2, redan uppdelade 4manns lagen och Seb, Michael och jag hamnade i samma lag. Jag va kass, detta va helt nytt för mig. Jag förstod inte frågorna och kunde inte koncentrera mig. Michael va ÄLDRE MOGEN man och förklarade för mig som är lite yngre. Så himla MOGEN. Sedan ringde tjejen, som jag hade bestämt skulle hämta mig i stan efter hennes träning och den MOGNE Michael tackade för att jag var med och tog hand. Sebastian va också MOGEN och ljublade över min medverkan medans jag lämnade lokalen. Trots sin ringa ålder på 25 år..


Michael visar för Sebbe, på ett vuxet sätt, hur man gör med dagens tekniska under..


Träffade Alex Hallberg på jobbet nu på morgonen och fick ta del av det slutgiltliga resultaten. Hörde att mitt sammansvettsade lag kom sist på 15 poäng av 30 och fick en chipspåse i tröstpris. Michael, som är MOGEN ÄLDRE man, delade tydligen ut chipsen broderligt över hela restaurangen. Så MOGEN.


RIK förlust hemma mot Skövde? Skövde börjar kanske komma igång. Jim Gottfridsson börjar hitta flytet även i Elitserien och Filip Krooks, the blogger, fick för en gång skäl till sin optimistiska syn på sitt CapeiroTumba genom 1 poäng hemma mot GUIF igår.


Ikväll är det träning! Då ska vi träna nere på den konstgjorda sandstranden vid Älsborgsbrons fäste. Eller? Återkommer med lite fakta om Rimbo HK imorgon.


//nr 7


Kommentarer
Postat av: #21

Äntligen nån som skriver det många tänker. Den där "Svanen" har man ju haft sina funderingar om...

2011-10-13 @ 13:54:02
Postat av: Elin

Hur många läsare har denna blogg?

2011-10-13 @ 14:02:39
Postat av: Nr 7

Om man räknar på dom 4 senaste dagarna har vi 323 unika besökare i snitt med en topp i måndags på 416.

2011-10-13 @ 14:31:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0