Omdömen efter "3 frågor med Allsvenskans bästa målgörare"



Hade jag legat i toppen av Allsvenskan och fått lite tid att glänsa på någon blogg så hade jag nog försökt sprida humor, glädje och kärlek i några väl valda meningar.
Axels svar på "pajas i laget" är ju inte jättespännande. Dock respekterar jag att dom kommit överrens i Önnereds HK att "what happens in ÖHK, stays in ÖHK". Hört att det är sektledaren Kenneth Johansson som lagt förslag på den överrenskommelsen. Man får ju tänka på vad man säger, denna bloggen är ju i jämförelse med den engelska tidningen "the Sun".



Slänger ihop en kort summering:


Roligaste målgöraren:

Jimmy Karlsson, med svaret "massage", på "vad han helst vill ha just nu". Det säger ju allt om nivån.


Tråkigaste målgöraren:

Axel Sundbäck, främst för att jag vet hur lustig och rolig han kan vara egentligen.


Kaxigaste målgöraren:

Johan Börjesson, "till sist har jag hög träffprocent på mina avslut". Bra Johan, spelar ju ingen roll hur många inspel man får om man inte lägger dom i nät.


Ödmjukaste målgöraren:

Erik Nilsson, Wartas egna Batman svarade en annan spelare i laget på frågan "Vem har snyggast kropp i erat lag?" Att INTE Erik har det är samma sak som att säga att Zlatan är Sveriges sämsta fotbollsspelare, att Victor Friden har dålig handled eller att Mattias Zachrisson har korta armar.


Hemlige målgöraren:

Oscar Erixon, Lindesberg. Skickat personligt brev till hans hemadress, mailat 3 gånger på Facebook. Lagt en vänförfrågan. Inget svar! "Den där jävla Alexander Berg förföljer mig, läskigt som fan." mumlar han säkert i LIFs omklädningsrum.


Mest bestämda målgöraren:

Ken Tollbring och Andreas Gannby, hörde talas om att dom hade träffats för ett möte för att formulera svaren så bra som möjligt. "Lindesberg", "Daniel Johansson", "Anders Henriksson". Uttömmande!!




Skämt och sido, jättekul att så många ställde upp! Bra, smarta svar överlag. Tyvärr är ju smart ofta synonymt med riktigt tråkigt. Man vill ju ha en och annan hemlig detalj om vad som händer innanför omklädningsrummens ljudisolerade dörrar...


Men tack så mycket, målskyttar och förhoppningsvis på återseende.


Storslaget firande i omklädningsrummet efter segern senast mot Trelleborg.



//nr 7.


Kommentarer
Postat av: jonas

Tompa kommer få skit för den bilden.

Avtalet med chefen i lördags var väl, snabba dig i duschen för vi ska hem och mysa?

2011-10-31 @ 10:23:25
Postat av: Berg

Hahaha!:)

2011-10-31 @ 13:09:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0