"ÖHK-Skurt sa..."



Torsdag, träning! Inför match!! Fokus Önnereds HK! Först en kort flaskpost. Förresten, är det helt fel att lägga fokus på ett inlägg innan en match eller är det en del av förberedelserna nuförtiden?

Pratade med en spelare i ÖHK för några dagar sedan. Jag ser ÖHK som en homogen grupp som strävar mot samma mål men enligt spelaren, (som vi kan kalla "Skurt") finns det en osämja inom gruppen och inte alls den stämningen som jag fått för mig. "Skurt" pratade om att spelare är svåra att spela med och kör sitt egna race. Huruvida "Skurt" är missnöjd med sin egna roll i laget eller det faktum att stämningen faktiskt är obalanserad låter jag vara oskrivet.

Frukostmötet med Sebastian Batman var som han berätta mycket trevligt och jag ser gärna att det blir några sådana möten då å då. Är dock oerhört tveksam till att han hinner då han fått en "dille" på att springa och måste ta steg uppmätt till minst 2 mil per dag för att sedan komma hem och läsa 1 timma i boken "Born to Run". Dessutom har ju Batman, som alla tidigare känner till, en hel stad att skydda.. Så frukostmöte? nja, inte troligt... eller jo, kanske om jag tar med mig någon intressant person vid min sida. Kanske ett proffs?

Tänkte försöka mig på något omn div 1 och den serien men "Heid är väl bra i år", "S-Hof är ju alltid farliga med sina talanger" och "IK Wega, Backa eller vad dom nu heter kanske kan få ihop det" var det enda som jag fick nerprintat och insåg direkt att det inte va något för mig att ge mig på. Batman däremot har varit ute på vift och luskat lite med en av spelarna i bollklubben Heid. "Follow me, you will se" skulle han lite klämkäckt uttryckt det om han skulle varit skribenten bakom detta inlägget. Han är ju lite mer "international" än vad jag är..



Fick ett mess av Cimon imorse: "Berg, kan du inte lägga upp bilden du tog på mig när jag kom hem från Mykonoz, jag blev ju rätt bra på den" Gjorde som han ville, trots att jag förstörde lite av glansen över detta inlägget=) på tal om glans. Kolla Cimons panna..
Nä, skämt å sido! Cimon är en riktigt go gubbe som höjjer stämningen i laget så kul att han är tillbaka..

Har bränt en ny uppvärvningskiva till hemmamatcherna. Känns lite spännande, dock blev den totalsågad av den konservativa nr 27. Kom och lyssna på den nästa hemmamatch vet ja..


Nu ska jag åka till träningen!


//nr 7.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0