Dags att landa..


Sorry folket. Jag vet att Alex har hållt upp den här bloggen ett par dagar nu...Det syns ju inte minst på statistiken. Men vi uppskattar hur han anstränger sig.

Jag har egentligen inga ursäkter annat än att jag har haft bättre saker för mig och flytt mina åtaganden.

Champions League veckorna är schemat fullt och man hinner knappt hem innan man försvinner igen.

Men jag kastar in ett inlägg imorgon. Jag har hört att det är V9:ornas tur att få (smörj) en presentation. Samtidigt som vi tar upp hur Clúb W ägde Quiz-lokalen när AlekB lyste med sin frånvaro.

Snälla, låt mig bara landa först....




Besök oss imorgon och vi skall berika er!

Bonjour!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0