"..lavetter a la Nacor Medina"

 

Efter att Sebastian tackat för sig lämnades ett stort tomrum här på bloggen..
Ska jag sluta skriva? Jag kan ju omöjligt axla Sebbes briljanta inlägg och humoristiska gliringar.
Vem ska jag hacka på nu?
Rimbo HK kanske?


Nja, jag får leta efter en ny kompanjon. Efter att ha grubblat lite så föll svaret ganska snabbt och enkelt på min närmaste vän och livskamrat av samma kön.
Min egen bror, Christopher Berg.


Konceptet kommer förändras något då Christopher inte ingår i HP Warta. Dock kommer detta fortfarande vara en blogg om HP Wartas lag och säsong i Allsvenskan. Texter om allt som händer från hall till omklädningsrum, från buss till städer men framförallt, från kant till kant. Jag kommer skriva dessa texter.


Chris kommer ha hand om inläggen där tuffare kritik riktas.. I textform kommer han dela ut kicksparkar a la Zlatan Ibrahimovic och lavetter a la Nacor Medina. Dock inte så huvudlösa sådana...

Nytt namn och någon form av ny layout ska ordnas.



Så inom kort startar en ny era och förhoppningsvis kommer ni gilla det.





//nr.7


Kommentarer
Postat av: resume writers

Det skulle vara intressant att veta mer om detta

2011-12-25 @ 14:05:31
URL: http://cvresumewriters.com/
Postat av: designer apparel

I like the story that's great, I really do not have not a thing to add to it

2012-02-07 @ 11:42:50
URL: http://www.terrabeads.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0