"Jag är jävligt Vaga Bond"

I fredags va utfallssteg, skridskohopp och långa löppass utbytta mot minihandbollsturnering och senare FIFA 12 lirande på våran feta projektor nere i omklädningsrummet. Själv är jag inte mycket för själva spelet FIFA..tycker filmen va bättre.
Istället satt jag inne hos dom mer sociala grabbarna i omklädningsrummet och diskuterade diverse samhällsproblem + lite annat hemligt som stannar innanför omklädningsrummets väggar.

Minihandbollsturneringen vann dom yngre på något vänster, antagligen främst för att äldres bästa spelare va skadad och kunde inte gå för fullt.

Senare på kvällen antydde Simon Gutesjö att han är "en social kameleont" och " jävligt vaga bond". Cimon är helt klart en citatmaskin utan dess like.

Vi har haft ett litet uppehåll på bloggen, inga matcher, inget skrivande. Dessutom har jag haft mycket med flytt samtidigt som den andre kanten varit försvunnen sen festen i fredags.

På lördag är det match mot Hästö IF borta. Mer om det senare under veckan.

Jag skriver inget mer och publicerar lite bilder från fredagens tillställning ute på Hisingen istället. (bara bilder innan 21:00, kanske bäst så)

Ses senare i veckan.


Kommentarer
Postat av: Pastor Hannes

Va kul ni verkar ha. Alex, du verkar vara en riktigt spjuver!



Hade

2011-11-08 @ 15:24:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0